معرفی کتاب افسانه‌ای به نام انگیزه

معرفی کتاب افسانه‌ای به نام انگیزه (The Motivation Myth)

 

جف هادن، مقاله‌نویس مشهور، در کتاب افسانه‌ای به نام انگیزه به ما ثابت می‌کند که داشتنِ انگیزه علتی برای رسیدن به اهداف نیست، بلکه انگیزه در اثر فرایندهایی درون ما شکل می‌گیرد.در حقیقت ایشان بر این باورند که نتایج اعمال ما باعث به وجود آمدن انگیزه در درون ما میشود و هر چقدر نتایج کسب شده بزرگتر و قدرتمند باشد انگیزه به وجود آمده در درون ما نیز قدرتمند تر میباشد .

جف هادن (Jeff Haden) در کتابش با عنوان افسانه‌ای به نام انگیزه (The Motivation Myth) می‌خواهد تفکرات اشتباهی را که درباره‌ی انگیزه در ما وجود دارد، اصلاح کند. کتاب حاضر راهنمایی کاربردی برای عبور از موانع و رسیدن به اهداف است. جف هادن در این کتاب خواندنی به ما نشان می‌دهد که چگونه نگاه خودمان را به رابطه‌‌ی بین انگیزه و موفقیت اصلاح کنیم.

 

نکوداشت‌های کتاب افسانه‌ای به نام انگیزه

 

کتاب افسانه‌ای به نام انگیزه فقط یک راهنمای عملی برای میلیونرشدن نیست. این کتاب یک راهنمای عملی برای تغییر نگاهمان به زندگی است. پس چرا به این تغییر فکر نمی‌کنید؟ (سارا نایت، نویسنده‌ی کتاب جادوی مؤثر بی‌خیالی)

 

 

هنگامی که رایانه‌ی شما گیر می‌کند، چند دکمه را فشار می‌دهید تا از این وضعیت خارج شوید. کتاب افسانه‌ای به نام انگیزه هم دقیقاً همین کار را با زندگی شما می‌کند. با مطالعه‌ی این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه بدون کنارگذاشتن هدف‌هایتان در زندگی، مشکلاتِ ایجادشده را حل کنید. (Dharmesh Shah، کارآفرین سرشناس و بنیان‌گذار نرم‌افزار بازاریابی هاب‌اسپات)

جف هادن باورهای سنتی مربوط به انگیزه را به چالش می‌کشد. او ثابت می‌کند که موفقیت است که انگیزه را می‌سازد. زمانی که این را باور کنیم، همه‌چیز تغییر خواهد کرد. (اِل. دیوید مارکت، نویسنده‌ی کتاب کشتی خود را هدایت کن)

جف هادن یکی از بزرگ‌ترین نویسندگانی است که امروزه به‌صورت آنلاین کار می‌کند. شهرت او از نابغه‌ بودنش ناشی نمی‌شود، بلکه دلیل اصلی آن، روش‌های عملی همین کتاب است. این کتاب درباره‌ی انگیزه‌ داشتن نیست، بلکه فرایندهایی را توضیح می‌دهد که باعث ایجاد انگیزه می‌شوند. (رایان هالیدی، نویسنده‌ی کتاب بازاریابی با هک رشد)

با جف هادن بیشتر آشنا شویم

جف هادن ویراستار اصلی مجله‌ی معتبر اینترنتی «اینک مگزین» است. علاوه بر این، یکی از افراد سرشناس و تأثیرگذار در شبکه‌ی اجتماعی لینکدین به حساب می‌آید. او تا‌به‌حال چند عنوان کتاب غیرداستانی، صدها مقاله و سخنرانی را منتشر کرده است. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب‌های «تبدیل» و «دومین کتاب راهنمای صاحب‌خانه» اشاره کرد. شهرت اصلی جف هادن به‌ خاطر سخنرانی‌های الهام‌بخشش در حوزه‌ی موفقیت بوده است.

 

 

 

 

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

معرفی بهترین کتابخانه های تهران

آنچه در این پست میخوانید کتابخانه ملی ایرانآدرس کتابخانه ملی تهران:کتابخانه فرزانگان تهران:آدرس کتابخانه فرزانگان تهران:کتابخانه حسینیه ارشاد، محفلی برای…

بیشتر بخوانید

پادکست چیست؟

آنچه در این پست میخوانید پادکست چیست؟گسترش و محبوبیتنخستین پادکستها در ایرانمعادل فارسی پادکست چیست؟     پادکست چیست؟ از…

بیشتر بخوانید

میکروفون مناسب برای ضبط پادکست

آنچه در این پست میخوانید میکروفون مناسب برای ضبط پادکستراهنمای خرید و نکاتی که پیش از خرید میکروفن باید بدانیدعامل…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *